Vitaelife Pharma Omega 3 – cena, kde nakoupit, kapsle

Jedním z diskutovaných posledních problémů v medicíně, je význam omega-3 polynenasycených mastných kyselin. Moderní odborníci na výživu, gerontologists, odborníci v oboru potravinových doplňků a otázky stárnutí, dal nutraceuticals v prvních řadách na účinnost a užitečnost doplnění.

Co je to?

Omega-3 patří do třídy polynenasycených mastných kyselin, a spolu s dalšími lipidy omega by pravidelně udělat z mimo lidské tělo. Hlavní omega-3 kyseliny jsou dokozagexaenova (DHA), eikosapentaenová (EPA) a alfa-linolenové (ALA). DHA a EPA v malých množstvích, může být syntetizována v těle z ALA, ale syntéza je tak malé, že nemá 5% potřeby těla. V souvislosti s touto skutečností, všechny tři kyseliny mohou být považovány za nezbytné pro tělo, a nutně dělat s jídlem, nebo v podobě doplnění .

Poměr

Je důležité si uvědomit, že klíčem k dokonalé zdraví je poměr v tělních omega-6 a omega-3 mastných kyselin. Skutečnost, že omega-6s mají zánětlivý účinek, způsobující a způsobuje různé druhy zánětu a otoku. Omega-3, naopak zmírnit zánětlivou reakci. Optimální poměr omega-6 k omega-3, podle různých zdrojů, je od jednoho do tří na jedné do pěti. V Evropě je většina populace tento poměr dosahuje 1: 100, která vyvolává jiný druh systémového zánětu a nemocí a urychluje proces stárnutí. V tomto ohledu je klíčovým bodem korekčního sílu populace je obohacení stravy s omega-3 kyselin, na pozadí omezení omega-6, které jsou hojně obsažena v různých rostlinných olejů, takže milovaný většina Europens.

Příznivé vlastnosti omega-3 mastných kyselin

Kromě protizánětlivé působení této třídy látek, má řadu specifických vlastností. Omega-3 mastné kyseliny zahrnují membrány všech buňkách těla. Zvlášť velký je jejich role v tvorbě vnitřních stěn krevních cév. Bez dostatečného množství těchto lipidů v krvi, endotel plavidla, která vyžaduje neustálé regeneraci, tvoří defektní strukturu, která se podrobí konstantní zánětu a tvorbě aterosklerotických plátů. Vzhledem ke značnému vlivu na tvorbu zdravé cévy, omega-3 v současné době považována za klíčový doplňku pro prevenci a léčení kardiovaskulárních onemocnění.

Stejně důležité tyto lipidy a pro zajištění tvorby a normální fungování centrální nervové soustavy. Takže v šedé hmotě kyseliny mozku dokozagexaenova je více než 3% a má přímý vliv na úroveň inteligence, stres, kognitivních schopností. Zvlášť velký potřeba DHA v vyvíjející se mozek dítěte. Pokud se v období intenzivního růstu nezajistí dostupnost dostatečného množství omega-3 a aktivně se zařadit do stravy potraviny bohaté na trans-tuků (sušenky, koláče, atd), neměli byste být překvapeni, pak že mozek dítěte bude postaven margarínu a mužík bude prokázat odpovídající duševní schopnosti.

Moderní vědecký výzkum ukázal, několik dalších vlastností omega-3 polynenasycených mastných kyselin. Mezi nimi irarenai vliv na normalizaci funkce imunitního systému. Lipidy působí na všech úrovních, což zajišťuje normální maturaci imunitních buněk. To je do značné míry způsobeno protinádorový účinek. Vyvinutý imunitní systém bedlivě chrání tělo v boji proti rakovinné buňky.

Osvědčené omega-3 k potírání různých onemocnění kloubů. Artritida prospěch mají schopnost lipidů ke snížení zánětlivé odpovědi a normalizovat imunitní funkce, a tělo zbaví protože vlivu na metabolismus a krevní oběh. Schopnost omega-3 mastných kyselin zpomalují proces stárnutí , prevenci rozvoje změn souvisejících se stárnutím. Gerontologists uznat jako jeden z nejdůležitějších složek zdravé výživy pro starší osoby, spolu s vitamíny a antioxidanty. pozitivní vliv suplementace kyseliny a kůže a vlasů.

zdrojem omega-3

Kde můžeme získat omega-3? Za normálních okolností jsou hlavní zdroje, ve skutečnosti pouze dvě. Tento mastné ryby zvýšen v divokých severních mořích a lněný olej . Bohužel, tato ryba ve stravě obyvatelstva obecně je téměř chybí, a lněný olej nemůže sloužit jako kompletní a jediný zdroj těchto lipidů, v souvislosti s existenci pouze jedné kyseliny alfa-linolenové, v nepřítomnosti dokosahexaenové a eicosapentaenoic kyseliny. Na druhé straně, většina prospěšné účinky omega-3, protože jen DHA a EPA, který slouží pouze rybí tuk. Pro vyřešení tohoto problému dalších omega-3 doplňky. Existují dvě formy takových přísad. Je to koncentrát omega-3 v kapalné formě, jako antioxidant a konzervační činidlo, které se často přidává vitamin E a formu kapsle omega-3, ve kterém jsou lipidy chráněny vzduchotěsné želatinové kapsle. Typicky je kapalná forma je cenově dostupné, a zapouzdřené lépe chráněny před škodlivými faktory životního prostředí.

Jak si vybrat?

Omega-3 jsou nabízena k prodeji v široké škále. Jak si vybrat doplněk, který vám nejlépe vyhovuje?

Začněme s vegany. Pokud jste vegan či vegetarián, a chtějí, aby se omega-3 kyseliny rostlinného původu, je vaše volba -. Vegan omega-3

Zbytek byste měli znát rozdíl mezi rybí tuk a rybí tuk. První z nich je vyrobena z rybích jater, přičemž toto těleso se hromadí škodlivé kovy a toxické látky. V případě, že hotový výrobek je špatně léčena, může zůstat škodlivé látky. Ryby také tuk získaný z rybího svalu, a tudíž lepší dát přednost jemu.

Je třeba také věnovat pozornost množství obsahu v aditivu dvou nejvíce prospěšné mastné kyseliny:. Eikosapentaenová kyselina (EPA) a dokosahexaenové (DHA)

Podle doporučení American Heart Association – American Heart Association – v den by mělo 250-500 mg EPA a DHA. Proto je při výběru porovnávat obsah těchto kyselin v jedné dávce. Brát v úvahu výživové hodnoty potravin, které konzumují sportovní aktivitu (pro sportovce doporučená dávka u horní hranice), a vzhledem k tomu, že doporučené dávky, vybrat nejvhodnější doplněk. Antarktického krilu olej, například v jedné kapsli obsahuje 60 g EPA a 28 g DHA a naše Omega-3 Plus Elite obsahuje nárazovou dávku EPA – 530 mg. Na našich webových stránkách výběr suplementace omega-3: tady najdete vždy to, co potřebujete.

Jak se?

Dávka se může měnit v závislosti na účelu. Pro zajištění základních potřeb pro metabolické procesy, postačí použít až 500 mg přípravku za den. Snižující krevní srážlivost a prevenci kardiovaskulárních onemocnění dávka nezvýší moc. Denní dávka může být použit pouze jednou během jídla, a může být rozdělena do několika metod. Uvědomte si, že , když se vezme nadměrné množství omega-3 může vyvinout nežádoucí reakce je v podobě poruch trávicího traktu, nižší krevní tlak, zvýšené krvácení. Máte-li tyto příznaky, musíte přestat užívat lék a poraďte se s lékařem.

další příjem omega-3, je klíčem k dobrému zdraví a aktivní dlouhověkosti. Nicméně, před použitím poraďte se s odborníkem.

About Emilie Jurečková 176 Článků
Emilie Jurečková je 25 let starý umělec, který rád sleduje sport, plavání a vandalizaci autobusových zastávek. Je zábavná a kreativní, ale může být také velmi nudná a trochu nudná.Je to česká muslimka. Začala studovat chemii na vysoké škole, ale nikdy nedokončila kurz. Je vegetariánka.Fyzicky je Emilie v dobrém stavu. Má průměrnou výšku, bledou pleť, blond vlasy a černé oči. Má monobrow.Vyrostla v sousedství dělnické třídy. Byla vychována ve šťastném rodinném domě se dvěma milujícími rodiči.V současné době je ve vztahu s Milesem Donaldem Watsonem. Miles je o 5 let starší než ona a pracuje jako umělec.Nejlepší přítelkyně Emilie je bojující umělec Margot Cooperová. Jsou neoddělitelné. Ona také visí kolem s Clyde Hill a Veronica Li. Baví se spolu chodit.